dilluns, 29 de novembre del 2010

The Cape (2010)

El Gener cada any ens porta moltes coses, ens porta un any acabat d'estrenar, ens porta les promeses de cada any (jo cada any dic que deixaré de fumar), ens porta el Reis d'orient (encara algú m'ha d'explicar qui es fot el moscatell que els deixo), ens porta les factures de la visa i la necessitat de baixar quilos ambos per culpa dels Nadals. Però aquest any també ens portarà una nova sèrie. El proper 9 de Gener ( i amb capítol doble) NBC estrenarà la sèrie "THE CAPE".

Encara que em pugui semblar ridícul un senyor que porta els "gayumbus" per sobre dels pantalons, que encara no tinc clar com es que en Hulk podia fer entrar un tio talla 4500 en uns pantalons de la 40, o perquè Batman mira amb aquesta cara rara a en Robin, m'agraden aquestes pel·lícules, mes ben dit m'encanten. Llavors si ajuntem això i que la nova sèrie va d'un superheroi de còmic voldrà dir que com a mínim li donaré l'oportunitat amb una bona cara.

A "The Cape" ens trobarem al Vince Faraday (David Lyons), un policia d'una ciutat fictícia (Palm City), que es acusat injustament per uns policies corruptes i "malos malosos" d'uns assassinats que ell no ha comes, al final acaba simulant la seva mort en directe.
Ajudat pel peazo milionari Peter Fleming (James Frain (True Blood)) es convertirà en el superheroi de còmic preferit del seu fill: "The Cape".

En aquesta sèrie també tindrem la Summer Glau com a una blogger que vol eliminar la corrupció de Palm City ( quan acabi que vingui per aquí que te feina) i al Vinnie Jones com a "malo maloso".
En fi, que pel que us he explicat això atufa a Batman (això si, sense mirades tendres al Robin), però com sempre em reservo la meva opinió fins que hagi vist els primers capítols i pugui opinar.

Perquè aneu fent boca us deixo el tràiler oficial de la sèrie:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada