dissabte, 8 de desembre del 2012

Mea culpa, mea maxima culpa


mea culpa
No, no és que m'hagi convertit en religiós ultra i ara m’agradi castigar-me per purgar les culpes, simplement que he estat fent revisió de les meves tasques i he vist que tinc aquest blog molt abandonat.

Excuses? se m'acudeixen moltes però la veritat totes són això, excuses. La irrupció de Facebook que em donava els esdeveniments, que no m'acaba d'agradar el format del bloc, que tinc molta feina (si, si, en aquesta època que vivim), que total per als dos que em llegeixen gairebé els dic per telèfon , però ....

Al principi quan em vaig plantejar com fer el bloc, vaig decidir que per descomptat en català perquè és el meu idioma (potser en castellà en lloc de dos em llegissin quatre?, Però bahh), també tenia molt clar que volia comentar estrenes i velles sèries (encara aquestes últimes requereixen d'investigar molt per internet)

Cap excusa és bona per justificar l'abandonament del bloc que fa molt temps que porto fent.

Bé, en resum, em falten dos post per arribar als 100 i "puc prometre i de fet prometo" (hòsties que polític que queda això) que solucioni això als meus dos lectors no els tornaré a fallar. (espero, sic).

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada